caradoc
07/08/2018 13:23:24

Dupa. Ale ufam, że tak ma być.

Siedziałam na Elsie. Ona ma w nosie mnie na jej grzbiecie. Lonzowanie idzie nam nawet ok, ale zmuszenie jej do ruchu naprzód pode mną to rzecz na razie prawie niemożliwa. Jak sie wkurwiam , ona sie wkurwia i podnosi głos i trzepie dupą. Muszę wymyslić inny sposób. Dziś mam Szelmę w stajni wiec może namówię kogoś , aby pojechał ze mną na Szelmie. 

ALE STRACH JEST.

BRAK KOMENTARZY

Zaloguj się, aby komentować.

Obserwowani

Zobacz wszystkie 40
garfildek
stajniawielkiewierzno
maliniaq
klaudusia87
frygusiasta
izoldek