enlivenedangel
24/07/2022 15:04:06

Oh, dawno mnie tu nie byyyło ~ Dużo się dzieje ostatnio. Bardzo dużo. Praca, morze, koncerty, wesele, grille, zaraz kajaki, driny z moją gurl, Chorwacja, kolejne wesele, alkoholowe reunion z ziomeczkami z licencjatu, babski wypad do Energylandii... (Nie wspominając o tym, że już prawie koniec lipca, a ja nie tknęłam mgr :x) I duuużo treningów ~ Mój (chciałam powiedzieć wczorajszy, ale wczoraj nie dodała mi się notka xD) przedwczorajszy dzień wyglądał następująco: trening brzucha, trening na rurce, spacer cardio i kolejny trening brzucha xD Wczoraj tylko brzuszek i imprezka przy grillu (grillowany ser halloumi omomomo, wielbię! Nawet ten z chilli był spoko :D) dziś siłka, stretching, wygłupy na drążku że aż dłonie odpadają i czilowanie nad książką. Fajnie, fajnie :3 Ale nienawidzę tych upałów... Nie da się oddychać, myśleć, ani wgl żyć, a ja postanawiam się jeszcze ślizgać na rurce w samym środku dnia o 16:30 xDD She cray cray ~ Przynajmniej wtorkowe zajęcia są o 21, fenk got ;_; Tiaaa.. Jak nie piszę tu regularnie to zupełnienie mam siły nadrabiać zaległości .-. Soo let's just ignore all that and move on xD Z ciekawszych rzeczy - moja mamcia zawsze była bardziej psiarą niż kociarą, ale odkąd te parę lat temu przygarnęliśmy Lucky'ego zaczęła przechodzić na ciemną stronę mocy, and it's still progressing... Mamy Jokera dopiero lekko ponad 2 miesiące, a ta chce już kolejnego koteczka XD Więc prolly adoptujemy drugą kulkę po powrocie z Chorwacji :oo A to ja miałam być szaloną kocią mamą, halo! Zamówiłam Ego. Będzie grane :3 P.S. Przepraszam za potworny ciąg znaków, ale fbl nie ma dziś ochoty na enter xDD Carol Marsh - I'm Upside-down https://www.youtube.com/watch?v=nNcIQhKP ZFE

3 KOMENTARZE

Użytkownik enlivenedangel zezwala na zostawianie komentarzy tylko zalogowanym osobom.

Obserwowani

Zobacz wszystkie 60
forestxwitch
xavekittyx
przezylemsmierc
marudnik
lzejszadowakacji
deathlikesilence