fakinshit
07/05/2014 15:43:33
jak fajnie tu wrócić...

 

 

Tak strasznie brakuje mi psania bloga... mam problem z www.dawid-kwiatkowski.com, więc kombinujemy co możemy i prawdopodobnie będę musiał założyć nowego... ale to nie ma problemu, z tym, że muszę ogarnąć nazwe i kilka rzeczy powiązanych z tym portalem. 

Aktualnie kochani pracuję nad tańcem, trochę jeszcze nad płytą... która już w zamówieniach jest na pierwszym miejscu empik.com... za to po prostu mówię 100 raz, nie wiem jak Wam dziękować. Chodzę na siłownie, koncertuję, ogarniam maile, różne propozycje, próbuję spotykać się ze znajomymi... no jak wstaje codziennie o 8-9 to do domu wracam o 00:00... dziś przyjechałem na dwie godziny przerwy, więc stwierdziłem, że pewnie ucieszycie się, jak coś gdzieś napiszę. Kocham ten portal... photoblog, heh... tutaj wszystko się zaczęło. Layout strasznie się zmienił, ale ludzie wciąż Ci sami... pamiętam czasy z woohoo, czy z ajmakiem... czy z Talią i Czajką, gasuifsagishjfkdalsufdibhsjakd jak było fajnie, no ale wszyscy rosną, ja szczególnie, bo jestem kwiatem... coooo nieważne, dobra. Na pewno niedługo wrócę do pisania i obiecuję, że będę robił to max co 2 dni, ale na pewno nie tutaj, dlatego, że chcę coś bardziej outowego. 

 

Planując przyszłość, co kocham robić, by potem mieć spokój, funamentem jesteście Wy. Jeśli Was nie będzie, nie będzie mojej przyszłości. To nie szantaż. To prośba, byście obiecali, że będziemy razem na zawsze. Jeśli tylko i wyłącznie chcecie. Możemy żyć razem, słuchać się, widzieć się na żywo czy w tv, bawić się na koncertach czy razem wypoczywać. Ale tylko razem. Jeśli nie, połowa z tych rzeczy odpada. To Wy mnie zbudowaliście, a ja Was tylko pielęgnuję. Akcja-reakcja. Ja-przyjaciele.

 

Miłego dnia,

wciąż blogger, Kwiatkowski...

 

no i muszę napisać, że jeśli ktoś jeszcze nie wie, że można zamówić już moją drugą płyte na empki.com:

tutaj link:

http://www.empik.com/9893-unplugged-dawi d-kwiatkowski,p1097212932,muzyka-p

,

która już jest na 1 miejscu najlepiej sprzedających się teraz płyt... ja pierdykam,  jesteście niemożliwi.

 

No a koszulka chyba już wiecie... 9893.pl

81 KOMENTARZY

Zaloguj się, aby komentować.
WIĘCEJ KOMENTARZY

Obserwowani

Zobacz wszystkie 29
pijanyfetysz
womandreams
taalia
krotkaaa
tajpan
dupaconie