pamietnikpotwora
10/10/2019 12:24:31
Rozpierdol

Norma jak codzień.

 

Firma zgarnęła karę finansową za to, że UWAGA nie wysłałem jednego maila.

Interwencja przeprowadzona zgodnie z procedurami ale jak widać to za mało.

To jest kurwa absurd.

 

Przez takie sytuacje zastanawiam się nad kilkoma rzeczami.

Nad rzuceniem zawodu albo zmianą flagi coraz intensywniej.

 

Jutro wszystko będzie wiadomo.

 

Co do zdrowia.

Ekhm...

Podejrzenie rozpierdalania nerek przez nadciśnienie.

W niecałe 8 miesięcy doszło do 2 stopnia nadciśnienia.

 

157/103/100.

 

Yay.

Wręcz w chuj.

 

Ostatecznie podjąłem leczenie.

Część niespodzianek będzie załatwiania w szpitalu.

Skierowanko jest więc będzie kurwa ciekawie.

 

Co do relacji pracodawca-pracownik.

Coraz częściej mam ochotę kazać się pierdolić każdemu SO, który dzwoni kiedy potrzebuje ratowania dupy bo nie ma obstawionego posterunku.

Kiwdy przychodzi do sytuacji kiedy już popełnieniu błąd to nie ma chętnych, żeby odwdzięczyć się czymś podobnym.

Podesłać człowieka albo po prostu wstawić się kiedy jest ciężko.

 

Nie bo po co.

 

Zbliża się koniec roku.

Na pewno będzie potrzeba uratowania kilku kontraktów.

Jeśli jutro zostanę odsunięty od obowiązków przez jednego maila, nie ma opcji żebym na cokolwiek się zgadzał.

 

To jest właśnie główny problem każdej roboty, gdzie odpowiadasz za ludzi, obiekt, gdzie jednak ten mundur i ŚPB są potrzebne.

 

Utrata uprawnień, pracy za byle gówno.

 

Nie tak to powinno wyglądać.

 

Hollywood Undead - This Love This Hate

1 KOMENTARZ

Użytkownik pamietnikpotwora zezwala na zostawianie komentarzy tylko zalogowanym osobom.

Obserwowani

Zobacz wszystkie 33
jestembede
allthecold
tinygirl
zielonysmerf
fuckkotekxd
mzmzmz